Telefon Mail

V 5 korakih do brezplačnega strokovnega svetovanja in novega pohištva!

1. KORAK – Vzpostavitev kontakta s stranko!

  • ›Vzpostavitev kontakta na spletni strani, na socialnih omrežjih, po telefonu, e-pošti, s priporočilom itd.;
  • ›Telefonski razgovor s predstavitvijo storitve DOM DOMA ter
  • Dogovor glede termina obiska, ki vam najbolj ustreza.

2. KORAK – Obisk stranke na domu/v poslovnem prostoru!

  • ›Na osnovi predhodnega dogovora termina, sestanek in ogled prostora pri stranki;
  • ›Predstavitev ponudbe izdelkov, izdelavnih materialov, vzorcev;
  • ›Razgovor in osebno svetovanje na objektu;
  • ›Meritve prostorov

3. KORAK – Priprava informativne ponudbe!

  • ›Na osnovi opravljenega sestanka in razgovora sledi priprava in izdelava ponudbe z osnovnimi grafičnimiponazoritvami postavitve pohištvene opreme in 3D vizualizacijami (opcija)
  • ›Ponudba je v največji možni meri prilagojena potrebam, željam in finančnim zmožnostim stranke;
  • ›Oprema posameznih prostorov ali celotnega bivalnega prostora (opcija)

4. KORAK – Možnost skupnega obiska razstavnega prostora proizvajalca in ogled prodajnega programa in proizvodov iz ponudbe!

  • ›organizacija obiska razstavnega prostora proizvajalca pohištvene opreme v spremstvu prodajnega svetovalca (opcija na željo stranke) v terminu po dogovoru s stranko;
  • ›ogled proizvodnje (opcija);
  • ›predstavitev in ogled proizvodov iz ponudbe ter morebitno usklajevanje

5. KORAK – Potrditev naročila in sklenitev pogodbe!

  • ›Po opravljenem usklajevanju ponudbe sledi izdelava končne ponudbe, potrditev naročila in sklenitev pogodbe;
  • ›Določijo se prodajni pogoji (način plačila, financiranje (opcija), rok za dobavo, okvirni termin dostave in montaženaročenega blaga, garancijska doba, itd….
  • ›V dogovorjenem roku se izvede dostava in montaža naročenih izdelkov;
  • ›Po prodajni servis in vzdrževanje (opcija).
© 2020 Dom Doma | O piškotkih